فرماندار مهدیشهر:
اداره آموزش پرورش مهدیشهر پس از۱۶ سال افتتاح خواهد شد
فرماندار مهدیشهر گفت: پس از ۱۶ سال اداره آموزش و پرورش این شهرستان با پیگیری استاندار سمنان و مسئولان ذیربط، سال جاری افتتاح میشود و به بهرهبرداری میرسد.
فرماندار مهدیشهر گفت: پس از ۱۶ سال اداره آموزش و پرورش این شهرستان با پیگیری استاندار سمنان و مسئولان ذیربط، سال جاری افتتاح میشود و به بهرهبرداری میرسد.
حجتالاسلام والمسلمین علیزاده:
گریه بر امام حسین(ع) باید با روحیه دفاع از مظلوم همراه باشد
یادداشت؛
وقارِ گمشده خیابان