تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۲
کد خبر : 837

فرماندار مهدیشهر:

اداره آموزش پرورش مهدیشهر پس از16 سال افتتاح خواهد شد

اداره آموزش پرورش مهدیشهر پس از16 سال افتتاح خواهد شد
فرماندار مهدیشهر گفت: پس از ۱۶ سال اداره آموزش و پرورش این شهرستان با پیگیری استاندار سمنان و مسئولان ذی‌ربط، سال‌ جاری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیزوا ، مجتبی اقوامی‌پناه دوشنبه سی‌ام بهمن در همایش رأی اولی‌های شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: پس از ۱۶ سال اداره آموزش و پرورش شهرستان با پیگیری استاندار سمنان و مسئولان ذی‌ربط، سال‌جاری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: چندین زمین چمن مصنوعی در حوزه شهرستان مهدیشهر برای استفاده جوانان و نوجوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به اینکه برای هر شعبه اخذ رأی بالغ بر ۱۷ نفر عوامل اجرایی و نظارتی از رأی مردم امانت‌داری می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان مهدیشهر در یازدهم اسفند سال جاری، ۸۵۰ نفر برگزارکننده انتخابات در ۴۰ شعبه اخذ رأی هستند.

اقوامی‌پناه تصریح کرد: تمام مردم شهرستان مهدیشهر به ویژه رأی اولی‌ها با حضور پرشور و نشاط در انتخابات یازدهم اسفند سال‌جاری، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ این شهر ثبت خواهند کرد.

همایش «رأی اولی‌ها»، نشست تبیینی انتخابات و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با دانش‌آموزان رأی اولی شهرستان مهدیشهر در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی مهدیشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فرماندار مهدیشهر، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمع کثیری از دانش آموزان و رأی اولی‌های شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات