تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۳۳
کد خبر : 986

آئین اختتامیه برگزاری چهار دوره آموزشی صنایع‌دستی در مهدی‌شهر برگزار شد

آئین اختتامیه برگزاری چهار دوره آموزشی صنایع‌دستی در مهدی‌شهر برگزار شد
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری آئین اختتامیه چهار دوره آموزش صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نیزوا  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان، مهدی متقی روز سه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1403 گفت: با شرکت بیش از 80 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی، دوره‌های آموزشی سوزن‌دوزی، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی و پته‌دوزی در شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقای سطح دانش و توانمندسازی هنرمندان شهرستان مهدی‌شهر بوده است.

 

مهدی متقی گفت: این دوره ویژه شاغلان و هنرمندان با تدریس فاطمه امیر مجاهدی، کبری مجیدی فولادی، تدریس فاطمه بیرقی، گل نساء کسائیان با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران مهدی‌شهر برگزارشده است.

 

او بابیان اینکه برای شرکت‌کنندگان گواهی مهارت صادرشده است، گفت: دوره آموزشی سوزن‌دوزی، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی و پته‌دوزی به مدت 125 ساعت آموزش به‌صورت رایگان برای هنرمندان و شاغلان این حوزه برگزارشده است.

 

آئین اختتامیه برگزاری چهار دوره آموزشی صنایع‌دستی در مهدی‌شهر با حضور فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر و جمعی از مسئولین شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد و در حاشیه این آئین از نمایشگاه بافته‌ها و دست دوخته‌های هنرمند در این دوره‌ها نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات