تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
کد خبر : 716

به مناسبت دهه فجر؛

3 هزار میلیارد ریال طرح در آرادان افتتاح شد

3 هزار میلیارد ریال طرح در آرادان افتتاح شد
هم‌زمان با چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار سمنان، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال طرح در شهرستان آرادان بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، استاندار سمنان روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری هم‌زمان از طرح‌هایی دهه فجر در سالن اجتماعات کتابخانه شهید فهمیده شهرستان آرادان گفت: بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب با تبیین اقدامات انجام شده باید امیدآفرینی در بین جوانان ایجاد شود.

هاشمی افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر زمان بسیار خوبی جهت تبیین اقدامات دولت در بین مردم است و از این ظرفیت و موقعیت مناسب باید به‌خوبی بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های امنیتی، پزشکی، اقتصادی، و عمرانی دست‌یافته است، ادامه داد: این اقدامات با تلاش‌ها و اقدامات جهادی به نتیجه رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد که در حوزه نهضت ملی مسکن، ۶۰ ‌ هزار واحد در استان سمنان احداث می‌شود که ۳۰ هزار واحد آن متعلق به شهر ایوانکی در شهرستان گرمسار است.

وی با بیان اینکه اکنون بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان آرادان در حال احداث است، ادامه داد: اعتبارات اختصاص‌داده‌شده به شهرستان آرادان طی دو سال اخیر رشد بسیار خوبی داشت که در سال ۱۴۰۲ به ۴۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال رسید.

21 طرح عمرانی در آرادان افتتاح شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز در این آیین گفت: ۲۱ طرح عمرانی و هفت طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال به طور هم‌زمان بهره‌برداری شد.

زکریا رضوانی افزود: افتتاح این طرح‌ها با اشتغال‌زایی برای ۲۸ نفر به طور مستقیم در آرادان همراه است.

استاندار سمنان امروز در آرادان در آیین‌های افتتاح شرکت بسته‌بندی حبوبات با ظرفیت تولیدی 3 هزار و ۴۰۰ تن در سال و اشتغال ۱۵ نفر و همچنین آغاز عملیات اجرایی کارخانه خوراک دام و طیور شرکت‌تعاونی تأمین نیاز مرغداران در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۲۴ هزار تن و اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی یا حضور یافت.

به گزارش مرآت، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۶۹ طرح با اعتبار 4 هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌هایی سال گذشته، افتتاح می‌شود.

۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان هم در دهه فجر ۱۴۰۲ اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۷۰۲ نفر را به همراه دارد.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات