مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
اولویت دانشگاه، آرامش بیماران و کارکنان است

به گزارش پایگاه خبری نیزوا، در خصوص برخی دغدغههای مطرحشده درباره وضعیت سیستمهای سرمایشی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: زیرساختهای تأسیساتی، سرمایشی و گرمایشی مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی دانشگاه طی سالهای متمادی و در اثر فرسودگی طبیعی تجهیزات، افزایش حجم خدمات و توسعه نیازهای عملیاتی، نیازمند نگهداری، بهسازی و نوسازی مستمر هستند.
وی با بیان اینکه این موضوع در مجموعههای بزرگ خدماتی امری طبیعی و اجتنابناپذیر است، افزود: در دورههای مختلف مدیریتی، متناسب با امکانات، شرایط و ظرفیتهای موجود، اقدامات ارزشمندی برای حفظ و استمرار خدمترسانی انجام شده و مدیریت فعلی دانشگاه نیز در ادامه همین مسیر، ارتقاء و تقویت زیرساختها را بهعنوان یکی از اولویتهای اصلی دنبال میکند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجامشده برای پایداری خدمات درمانی گفت: بهصورت مستمر و حداقل ماهانه حدود یک میلیارد تومان اعتبار صرف نگهداری، تعمیر و پشتیبانی زیرساختهای تأسیساتی دانشگاه میشود تا خدمات در مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی با کمترین اختلال ادامه یابد.
یحیایی ادامه داد: با وجود شرایط خاص کشور، محدودیتهای جدی منابع و فشارهای ناشی از شرایط اخیر، طی دوره مدیریت فعلی میلیاردها تومان در تمامی مراکز تابعه دانشگاه در سطح استان برای تقویت و توسعه زیرساختهای سرمایشی و گرمایشی، تأمین و ارتقاء دیزلژنراتورها، تأمین تجهیزات پزشکی سرمایهای، تقویت ناوگان آمبولانسهای بیمارستانی و پیشبیمارستانی و سایر نیازهای زیرساختی و راهبردی هزینه و سرمایهگذاری شده است.
وی با تأکید بر اینکه این مسیر همچنان ادامه دارد، بیان کرد: تقویت نظام پایش، نگهداری پیشگیرانه و بازسازی تأسیسات در مراکز درمانی، خوابگاهها و دانشکدهها نیز در دستور کار قرار گرفته تا ضمن کاهش اختلالات احتمالی، پایداری بیشتری در ارائه خدمات ایجاد شود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درباره برخی فضاها و مراکز جدید نیز گفت: بخشی از فضاها و مراکز جدید همچنان در مرحله تکمیل و تحویل نهایی قرار دارند و با نهایی شدن فرآیند تحویل و بهرهبرداری کامل، امکان فعالسازی همه ظرفیتهای طراحیشده و استفاده حداکثری از توان زیرساختی پیشبینیشده فراهم خواهد شد.
یحیایی با اشاره به گستردگی مراکز تحت پوشش دانشگاه و قدمت برخی زیرساختها تصریح کرد: در مجموعهای با این وسعت و همچنین در فرآیند توسعه و بهرهبرداری از پروژههای جدید، امکان بروز برخی اختلالات مقطعی وجود دارد؛ با این حال دانشگاه ضمن پذیرش مسئولیت در حوزه خدمترسانی، با تمام توان فنی و اجرایی در مسیر رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات گام برمیدارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ آرامش بیماران، همراهان و کارکنان و استمرار ارائه خدمات درمانی مطلوب، مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است و روند بهسازی، تکمیل و توسعه زیرساختها با جدیت و نگاه آیندهنگر ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/
برچسب ها :خبر ، شهرستان مهدیشهر ، نیزوا ، نیزوا نیوز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰