تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۷
کد خبر : 993

به پیشنهاد استاندار

۱۳ آبان به عنوان روز مهدیشهر ثبت میشود

۱۳ آبان به عنوان روز مهدیشهر ثبت میشود
استاندار سمنان با اشاره به اینکه یکی از قاب های ماندگار سفر رئیس جمهور شهید به استان سمنان ، حضور در سیاه چادر سنگسری است پیشنهاد کرد تا در صورت تصویب شورای فرهنگ عمومی ، سالروز سفر آیت الله دکتر رئیسی به شهرستان مهدیشهر( ۱۳ آبان) بعنوان روز مهدیشهر نامگذاری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیزوا سید محمد رضا هاشمی روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در محل فرمانداری شهرستان مهدیشهر برگزار شد، با اشاره به سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی(ره) در ۱۳ آبانماه سال ۱۴۰۰ به استان سمنان گفت ؛ قطعا مردم شهرستان مهدیشهر از شهید رئیسی ، خاطره ای بیاد ماندنی و ماندگار در ذهن خواهند سپرد.

 

وی اضافه کرد: یکی از قاب های ماندگار سفر رئیس جمهور شهید ، حضور در سیاه چادر سنگسری است.

 

استاندار سمنان اظهار داشت : در سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان مهدیشهر اقدامات خوبی برای حمایت از عشایر ، تشکیل قطب دامپروری ، بازدید از ایران تایر و تقاطع غیر هم سطح بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به انجام رسید.

 

هاشمی با تاکید بر اینکه ، ایران تایر یکی از ابر پروژه های استان سمنان است ، پیشنهاد کرد تا در صورت تصویب شورای فرهنگ عمومی ، سالروز سفر آیت الله دکتر رئیسی به شهرستان مهدیشهر بعنوان روز مهدیشهر نامگذاری شود.

 

وی با اشاره به اینکه فروتنی و تواضع شهید رئیسی مثال زدنی و قابل ذکر است ، گفت : ما وظیفه داریم تا منش و رفتار شهید رئیسی را برای خود الگو قرار دهیم

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات