تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۲
کد خبر : 966

دستگیری راننده حامل چوب‌های قاچاق در شهمیرزاد

۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله-مازندران کشف شد

۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله-مازندران کشف شد
رییس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر از کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_ مازندران خبر داد و گفت: در این راستا کامیونت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

شهمیرزاد خبرگزاری نیزوا: در تاریخ ۱۳ اردیبهشت، یگان حفاظت شهرستان مهدیشهر با همکاری نیروی انتظامی، یک کامیونت حامل چوب‌های تاغ بدون مدارک معتبر را شناسایی و راننده آن را دستگیر کردند.

 

بر اساس گزارش‌ها، بازرسی از خودرو منجر به کشف دو تن چوب تاغ شد. این چوب‌ها برای بررسی‌های بیشتر به اداره منابع طبیعی منتقل شده و خودرو به پارکینگ منتقل و توقیف گردید.

 

قاسم لالائیان، رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر، تأکید کرد که با هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست به شدت برخورد خواهد شد. وی افزود که حفظ منابع طبیعی برای ادامه حیات بر روی کره زمین حیاتی است و همگان مسئولیت حفاظت از آن را دارند.

 

لالائیان همچنین به آسیب‌های جبران‌ناپذیری که تخریب منابع طبیعی به طبیعت وارد می‌کند اشاره کرد و گفت که این تخریب‌ها می‌توانند منجر به بروز مشکلات زیست‌محیطی و امنیتی شوند. وی خاطرنشان کرد که وجود گونه‌های مختلف گیاهی برای تثبیت خاک ضروری است و حذف آنها می‌تواند به پدیده‌هایی مانند غبار و کوچ اجباری منجر شود.

اداره منابع طبیعی مهدیشهر اعلام کرده است که با تخریب‌کنندگان منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواسته است تا در حفاظت از این منابع با آنها همکاری کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات