تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۲۵
کد خبر : 943

در بدو ورود به استان روی داد:

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدا و افتتاح پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام در مهدیشهر، سرخه و سمنان

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدا و افتتاح پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام در مهدیشهر، سرخه و سمنان
ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدا و افتتاح پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام در مهدیشهر، سرخه و سمنان

به گزارش خبرگزاری نیزوا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش صبح پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بدو ورود به سمنان، مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت و سفر خود را با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب در شهمیرزاد، آغاز و در ادامه از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام در مهدیشهر، سرخه و سمنان بازدید کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش با حضور بر سر مزار زنده‌یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید محمد مرادی و گلزار پنج شهید خوش‌نام این شهر، یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را گرامی داشت.

 

صحرایی در ادامه سفر یک‌روزه خود در آیین گشایش آموزشگاه ۶ کلاسه مشارکتی ام‌الشهیده خدیجه نجم‌الدین مهدی‌شهر مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت و از حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه‌ساز شهمیرزادی، تجلیل و به درخواست ابوذر عامری امام‌جمعه درجزین از پروژه نیمه‌تمام و در حال ساخت ۱۲ کلاسه شهرک نیران این شهر در قالب طرح محرومیت‌زدایی بنیاد برکت نیز بازدید کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به سرخه با استقبال نوآموزان و دانش‌آموزان این شهرستان در محل گلزار شهدا روبه‌رو شد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با ۴۵ معلم و دانش‌آموز شهید سرخه میهمان روایت زندگی اسماعیل فیض شهید دانش‌آموز این شهرستان با بیان کودکانه محمدجواد ادهم دانش‌آموز پایه سوم آموزشگاه رفاه شد.

 

صحرایی پس از آن از دبیرستان پروفسور قاسمعلی عمرانی آرمان روشن و پروژه مشارکتی در حال ساخت مجتمع آموزشی و تربیتی ۲۴ کلاسه حیات طیبه، بازدید کرد و روانه سمنان شد.

 

وزیر آموزش و پرورش به محض ورود به این شهرستان با مادر شهیدان مجید و مسعود شحنه، دیدار و گفت‌وگو و پس از آن در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان، شرکت و پیش از ظهر نیز از ساختمان جدید و در دست تجهیز اداره‌کل آموزش و پرورش استان بازدید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات