تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۲۸
کد خبر : 888

امام جمعه مهدیشهر:

پویش «مهدیشهر شهر روزه داران» راه‌اندازی شود

پویش «مهدیشهر شهر روزه داران» راه‌اندازی شود
امام جمعه مهدیشهر خواستار راه‌اندازی پویشی با عنوان مهدیشهر شهر روزه داران برای حرمت گذاشتن به ماه مبارک رمضان در طول ایام نوروز و بهار طبیعت شد.

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن گرامی داشت بهار قرآن و بهار طبیعت، تاکید کرد: بهتر است مردم دید و بازدیدهای نوروزی که بسیار در دین اسلام هم به آن تاکید شده را به زمان بعد از افطار، موکول کنند.

 

وی با بیان اینکه افطار تا سحر فرصت بسیار خوبی برای دید و بازدید آشنایان است، افزود: به این صورت حرمت ماه مبارک رمضان نیز به خوبی حفظ می‌شود.

 

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مسئولان شهرستان وظیفه دارند نسبت به مسافرانی که از مهدیشهر تردد دارند، مسئول هستند، ابراز کرد: باید به مسافران اطلاع رسانی صورت گیرد که حرمت ماه رمضان نگهداشته شود.

 

بارانی پیشنهاد کرد پویشی از سوی ستاد خدمات سفر مهدیشهر راه اندازی و در آن به مسافران نوروزی اطلاع رسانی شود که مهدیشهر شهر روزه داران است و در نتیجه حرمت این ماه نگهداری شود.

 

وی افزود: ستاد خدمات سفر برای نگهداری حرمت مسافران نیز می‌تواند مکانی را در نظر بگیرد که اگر مسافران نوروزی، روزه دار نیستند بتوانند از خدمات شهرستان در آن نقاط بهره مند شوند.

 

امام جمعه مهدیشهر ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید باکری، تاکید کرد: شهید باکری ترازی برای یک شهردار انقلاب اسلامی بود او حتی از حقوق خودش برداشت می‌کرد و بین پرسنل نیازمند شهرداری تقسیم می‌کرد.

 

بارانی با بیان اینکه اگر مشکلی برای مردم پیش می‌آمد شهید باکری اولین نفر در میدان حضور داشت، بیان کرد: این روز به همین دلیل روز شهردار نام گذاری شده تا شهید باکری به مثابه الگویی برای همه شهرداران، معرفی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات