تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۵۹
کد خبر : 842

تبیین اهمیت انتخابات در مهدیشهر

همایش “رای اولی ها” در مهدیشهر برگزار شد

همایش “رای اولی ها” در مهدیشهر برگزار شد
همایش “رای اولی ها” با حضور استاندار سمنان و حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و دانش آموزان رای اولی شهرستان مهدیشهر در راستای افزایش آگاهی و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، همایش “رای اولی ها” با حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان و حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان وجمعی از مسئولان و دانش آموزان رای اولی شهرستان مهدیشهر در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی مهدیشهر برگزار شد.

این همایش که در راستای تبیین اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ارتقای سطح آگاهی و مشارکت دانش آموزان رای اولی در این رویداد مهم برگزار شد، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان آغاز شد.

 

وی در این سخنرانی، به بیان دیدگاه‌های خود درباره فرهنگ غرب و تفاوت آن با فرهنگ اسلامی پرداخت و گفت: فرهنگ غرب بر مبنای منفعت طلبی، قدرت طلبی و لذت طلبی است و این فرهنگ باعث شده است که انسان‌ها از ارزش‌های انسانی و معنوی دور شوند.

 

وی افزود: اما فرهنگ اسلامی بر مبنای توحید، عدالت، اخلاق و کمال است و این فرهنگ باعث شده است که ملت ایران با پیروی از رهبری معظم انقلاب، به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یابد.

 

مطیعی همچنین به توصیه‌ها و تذکرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که انتخابات رکن اصلی و اساسی جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب برای همچنین بر حضور همگان در امر انتخابات تاکید کرده و بیان داشتند: اختلافات سلیقه ای و سیاسی نباید وحدت ملی را تضعیف کرده و تحت تاثیر قرار دهد.

 

مطیعی در پایان خطابه خود، از کاندیداهای انتخاباتی خواست که در بحث رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کرده و انحراف نداشته باشند و گفت: همانگونه که در توصیه‌ها و تذکرات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ضرورت دارد تا کاندیداها در بحث رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کرده و انحراف نداشته باشند.

 

پس از سخنرانی مطیعی، مهندس هاشمی، استاندار سمنان نیز به سخنرانی پرداخت و به بیان برخی از دستاوردها و خدمات دولت در استان سمنان و شهرستان مهدیشهر اشاره کرد.

 

وی همچنین به اهمیت مشارکت دانش آموزان رای اولی در انتخابات تاکید کرد و گفت: دانش آموزان رای اولی نه تنها باید خودشان در انتخابات شرکت کنند، بلکه باید به عنوان سفیران انتخابات، خانواده و دوستان خود را نیز به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

این همایش با شعار “رای اولی ها” در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی مهدیشهر برگزار شد.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات