تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
کد خبر : 852

همایش رای اولی ها

نماینده ولی فقیه در سمنان: فرهنگ غرب منفعت طلبی و لذت طلبی است

نماینده ولی فقیه در سمنان: فرهنگ غرب منفعت طلبی و لذت طلبی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در همایش “رای اولی ها” در مهدیشهر، به بیان دیدگاه‌های خود درباره فرهنگ غرب، پیشرفت‌های ایران و توصیه‌های رهبر انقلاب درباره انتخابات پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در همایش “رای اولی ها” که با حضور جمعی از مسئولان، فعالان سیاسی و اجتماعی و دانش آموزان رای اولی برگزار شد، به بیان دیدگاه‌های خود درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

 

وی در این همایش، فرهنگ غرب را بر مبنای منفعت طلبی، قدرت طلبی و لذت طلبی دانست و گفت: فرهنگ غربی تاکید دارد که تا می توانید قدرت بگیرید، منفعت و سود کسب کرده و لذت مادی و حیوانی ببرید.

 

مطیعی با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) درباره ارزش و قیمت وجودی انسان، گفت: ارزش، اندازه و بهای هر فرد، آن چیزی است که یک شخص برای خود خوب می داند و سطح قیمت وجودی خود را، شخصا تعیین می‌کند.

 

وی افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، به پیشرفت های بسیار ارزنده ای در تمامی سطوح بویژه در حوزه های علمی و پزشکی دست یافته ایم و این نشان از ارزش و قیمت وجودی ملت ایران دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سمنان همچنین به توصیه ها و تذکرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند انتخابات رکن اصلی و اساسی جمهوری اسلامی بوده و راه اصلاح کشور انتخابات است.

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب برای همچنین بر حضور همگان در امر انتخابات تاکید کرده و بیان داشتند: اختلافات سلیقه ای و سیاسی نباید وحدت ملی را تضعیف کرده و تحت تاثیر قرار دهد.

 

مطیعی در پایان خطابه خود، از کاندیداهای انتخاباتی خواست که در بحث رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کرده و انحراف نداشته باشند و گفت: همانگونه که در توصیه ها و تذکرات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ضرورت دارد تا کاندیدا ها در بحث رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کرده و انحراف نداشته باشند.

این همایش با شعار “رای اولی ها” در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی مهدیشهر برگزار شد.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات