تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
کد خبر : 721

به مناسبت بزرگداشت دهه فجر

دیدار استاندار سمنان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مهدیشهر

دیدار استاندار سمنان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مهدیشهر
استاندار سمنان به اتفاق تنی چند از مسئولان شهرستان مهدیشهر به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر با خانواده معظم شهید "علی همتیان" و "محمد بلوری" و جانباز و رزمنده سرافراز دفاع مقدس "حسین توفیقیان" دیدار و گفت ‌وگو کرد.

به گزارش ایثار واحد سمنان، “سید محمد رضا هاشمی” ، استاندار سمنان روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با چهارمین روز دهه مبارک فجر به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین “بارانی” ، امام جمعه مهدیشهر، “اقوامی پناه” ، فرماندار، “احمد نورانی” ، رئیس بنیاد شهرستان و تنی چند از دیگر مسئولان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران با خانواده معظم شهید “علی همتیان” و “شهید محمد بلوری” از شهدای دانش آموز دوران انقلاب و جانباز و رزمنده سرافراز دفاع مقدس “حسین توفیقیان” دیدار و گفت‌ وگو کرد.

استاندار سمنان در این دیدارها اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری همه ما در دیدار و رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه مند هستیم .

وی افزود: این وظیفه نه از باب نیاز آنها به این دیدارها بلکه از باب تکریم و توجه به مواریث فرهنگی است و خانواده های شهدا و ایثارگران نماد عینی فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت هستند لذا توجه و رسیدگی به آنان یک افتخار برای ما مسئولان به حساب می‌آید.

“سید محمد رضا هاشمی” خاطر نشان ساخت: شهیدان والامقام در مسیر صیانت از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و پاسداری از کیان کشور جان خود را در طبق اخلاص نهاده و موجب عزت و افتخار شدندباشند.

در پایان این دیدارها استاندار سمنان با اهداء لوح یادبود و هدیه ای معنوی از جایگاه والای خانواده ها قدردانی و سپاسگزاری کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات