تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
کد خبر : 714

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی:

مردم یقین بدانند مشکلات اقتصادی گذرا است

مردم یقین بدانند مشکلات اقتصادی گذرا است
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم ایران یقین بدانند مشکلات تورمی و اقتصادی گذرا است و به‌زودی حل می‌شود و قطعاً اگر بخواهیم گشایشی نصیب کشور شود باید سختی‌های راه را نیز تحمل کنیم.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مشکلات متعدد کشور در دروان پهلوی گفت: در آن دروان امریکا و انگلیس خدای مردم ایران بودند و برای همه چیز آنها تصمیم‌گیری می‌کردند، به‌طوری‌که حتی جوانان ما تا سقف معینی می‌توانستند در داخل کشور تحصیل کنند بعد از آن می‌بایست به کشورهای دیگر بروند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به فقر مطلق مردم ایران در دوان پهلوی نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه سهم مردم ایران از فروش میلیاردی نفت هیچ بود و از فروش روزانه 60 میلیون بشکه نفت تنها 10 درصد آن حق ایرانیان بود و مابقی را اربابان امریکایی چپاول می کردند و از این 10 درصد هم سهم عامه مردم 2 درصد در کل کشور بیشتر نبود.

علیزاده در خصوص وضعیت اسفناک فرهنگی کشور در دوران پهلوی ابراز کرد: متأسفانه در آن دوران علم و فرهنگ جای خود را به فحشا و فساد  داده بود و دولت پهلوی هم تلاش می‌کرد جوانان را به سمت فحشا کشانده تا بتواند به‌راحتی بر آنها حکومت کند.

وی در مقایسه وضعیت بین‌المللی و جایگاه ایران در بین کشورهای همسایه نیز توضیح داد: در دروان پهلوی ایران به‌عنوان نوکر و سرسپرده آمریکا شناخته شده بود؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به حدی از پیشرفت و اقتدار دست‌یافته‌ایم که به اذعان خود سردمداران کفر هیچ تصمیمی در خاورمیانه بدون اجازه ایران گرفته نخواهد شد و بنا بر گفته نتانیاهو ایران سر اژدها است و اگر می‌خواهیم مقاومت در منطقه از بین برود باید ایران از بین برود.

بنا به گفته علیزاده دروان پهلوی جوانان ما اجازه پیشرفت و دستیابی به فناوری داده نمی‌شد؛ اما امروز ماهواره‌ای در داخل کشور ساخته می‌شود که  در مدار 700 کیلومتری زمین قرار گرفته و این افتخار، برای جمهوری اسلامی ایران است.

این عضو خانه ملت در خصوص گرانی‌های و تورم موجود در جامعه نیز اظهار کرد: مردم ایران یقین بدانند مشکلات تورمی و اقتصادی گذرا است و به‌زودی حل می‌شود و قطعاً اگر بخواهیم گشایشی نصیب کشور شود باید سختی‌های راه را نیز تحمل کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه متأسفانه در دولت قبلی اقتصاد در خواب بود افزود: به همت دولت سیزدهم تاکنون 6 هزار واحد راکد و غیرفعال در کشور به چرخه تولید باز گشته و طلب‌های ما از کشورهای دیگر وصول شده و این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات