واحد انتقال خون مهدیشهر بهزودی افتتاح میشود
مهدیشهر ـ در نشست مشترک فرماندار مهدیشهر با مدیرکل انتقال خون استان سمنان، آخرین اقدامات و هماهنگیهای لازم برای راهاندازی واحد انتقال خون شهرستان بررسی شد؛ واحدی که به گفته مسئولان، بهزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.












