تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
کد خبر : 1384

بررسی پروژه‌های عمرانی در درجزین

پروژه‌های مهم عمرانی و اقتصادی در نشست مسئولین درجزین بررسی شد.

پروژه‌های مهم عمرانی و اقتصادی در نشست مسئولین درجزین بررسی شد.
نشست صمیمی و هم‌اندیشی نورانیان، بخشدار مرکزی مهدیشهر، با حجت‌الاسلام عامری امام جمعه درجزین، کاشفی رئیس شورای شهر و شهابی نیا شهردار درجزین، جهت بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهر درجزین در شش ماه دوم سال جاری برگزار شد.

به تازگی، نشست صمیمی و هم‌اندیشی با حضور نورانیان، بخشدار مرکزی مهدیشهر، حجت‌الاسلام عامری امام جمعه درجزین، کاشفی رئیس شورای شهر، و شهابی نیا شهردار درجزین برگزار شد. هدف از این نشست، بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهر درجزین در شش ماه دوم سال جاری بود.

 

در این نشست، پروژه‌های مهمی از جمله ساخت جایگاه سوخت درجزین، اجرای نهضت ملی مسکن چهل تن، احداث مدرسه ۱۲ کلاسه نیرآباد شهر درجزین، اصلاح ورودی شهرک امیرالمؤمنین و فاز دوم پروژه گردشگری کوچه باغ اسلام‌آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نورانیان، بخشدار مرکزی مهدیشهر، با تاکید بر اهمیت اجرای به‌موقع و با کیفیت پروژه‌های عمرانی، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه‌ها، شاهد بهبود زیرساخت‌های شهری و اقتصادی در شهر درجزین باشیم. وی همچنین بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی بین مسئولین و مردم برای پیشبرد هرچه بهتر این پروژه‌ها تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام عامری امام جمعه درجزین نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت توسعه و پیشرفت شهر، خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های مذکور شد. وی بر اهمیت رعایت موازین شرعی و اخلاقی در تمامی فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی تاکید نمود.

 

کاشفی رئیس شورای شهر و شهابی نیا شهردار درجزین نیز به بیان نیازها و اولویت‌های شهر پرداختند. آنان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، خواستار هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف اجرایی برای رفع موانع و مشکلات موجود شدند.

 

این نشست با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر و نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌ها به پایان رسید و مقرر شد که گزارش‌های پیگیری و پیشرفت پروژه‌ها به‌صورت دوره‌ای ارائه شود تا از کیفیت و سرعت اجرای آنها اطمینان حاصل گردد. حضور فعال و همدلی مسئولین در این نشست نشان‌دهنده توجه و اهمیت ویژه آنان به مسائل و مشکلات شهر درجزین و تلاش برای رفع آنها بود. امیدواریم که با ادامه این روند، شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون این شهر باشیم.

 

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات