تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۰۲
کد خبر : 1356

به مناسبت هفته فراجا

حضور کارکنان یگان امداد در مهد کودک شنتیا

حضور کارکنان یگان امداد در مهد کودک شنتیا
به مناسبت هفته فراجا، مهد کودک شنتیا در شهرستان مهدیشهر میزبان کارکنان یگان امداد بود. در این برنامه، فرمانده یگان امداد با ارائه توضیحات جامع درباره وظایف پلیس و توصیه‌های کاربردی، کودکان را با نقش مهم پلیس در جامعه آشنا کرد. پایان بخش این رویداد، برگزاری مسابقه‌ای جذاب برای کودکان بود که جوایزی از طرف پلیس به برندگان اهدا شد و روزی خاطره‌انگیز را برای آن‌ها رقم زد.

در هفته فراجا، کارکنان یگان امداد شهرستان مهدیشهر، با حضور در مهد کودک شنتیا، روزی متفاوت را برای کودکان رقم زدند. فرمانده یگان امداد در این دیدار، با معرفی وظایف مختلف پلیس، تلاش کرد تا کودکان را با نقش و اهمیت پلیس در جامعه آشنا کند. علاوه بر توضیحات آموزنده، توصیه‌های کاربردی پلیسی نیز به کودکان ارائه شد که هدف آن‌ها ارتقاء آگاهی‌های ایمنی و مسئولیت‌پذیری بود.

 

در پایان برنامه، یک مسابقه هیجان‌انگیز برگزار شد که نه تنها روحیه رقابتی کودکان را تقویت کرد بلکه به آن‌ها فرصتی برای سرگرمی و تجربه شادی بخشید. برندگان این مسابقه نیز با دریافت جوایزی از طرف پلیس، روزی به یادماندنی را تجربه کردند. این رویداد علاوه بر آموزش و سرگرمی، تجربه‌ای ارزشمند برای کودکان بود و به آن‌ها کمک کرد تا نگاهی بهتر و روشن‌تر به نقش پلیس در جامعه داشته باشند.

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات