تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 1321

بازدید فرماندار مهدیشهر از

پروژه سالن ورزشی روستای لرد خطیرکوه

پروژه سالن ورزشی روستای لرد خطیرکوه
مهندس مجتبی اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، به همراه علایی، بخشدار شهمیرزاد، از پروژه در دست احداث سالن ورزشی روستای لرد خطیرکوه بازدید کردند. این بازدید با هدف بررسی پیشرفت کار و شناسایی و رفع مشکلات احتمالی انجام شد.

در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳، مهندس مجتبی اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، به همراه علایی، بخشدار شهمیرزاد، از پروژه در دست احداث سالن ورزشی روستای لرد خطیرکوه بازدید کردند. این بازدید با هدف بررسی پیشرفت کار و شناسایی و رفع مشکلات احتمالی انجام شد.

 

در این بازدید، مهندس اقوامی پناه ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه، بر اهمیت تکمیل به موقع آن تأکید کرد و اظهار داشت که این سالن ورزشی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت و نشاط جوانان و اهالی روستا ایفا کند. وی همچنین از تلاش‌های پیمانکاران و دست‌اندرکاران پروژه قدردانی کرد و خواستار تسریع در روند اجرایی آن شد.

 

علایی، بخشدار شهمیرزاد نیز در این بازدید حضور داشت و بر لزوم همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع و مشکلات پروژه تأکید کرد. وی افزود که با تکمیل این سالن ورزشی، امکانات ورزشی مناسبی برای جوانان و نوجوانان منطقه فراهم خواهد شد که می‌تواند به توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی کمک کند.

 

این پروژه که با حمایت‌های مالی و فنی دولت و مشارکت مردم محلی در حال اجراست، قرار است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات