تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 1305

پایان موفقیت‌آمیز سومین دوره مسابقات والیبال لیگ شهرستان مهدیشهر

برنج صفائی قهرمان سومین دوره مسابقات والیبال

برنج صفائی قهرمان سومین دوره مسابقات والیبال
در سومین دوره از مسابقات والیبال لیگ شهرستان مهدیشهر که با حضور هفت تیم در سالن ورزشی شهید چمران برگزار شد، تیم‌های برنج صفائی، اتوگالری کمیل و امیرسامان گلستانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات با سطح بالایی برگزار شد و نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر هیئت والیبال شهرستان مهدیشهر برای ارتقاء این ورزش بود.

در سومین دوره از مسابقات والیبال لیگ شهرستان مهدیشهر که با حضور هفت تیم در سالن ورزشی شهید چمران مهدیشهر برگزار شد، تیم‌های برنج صفائی، اتوگالری کمیل و امیرسامان گلستانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

این دوره از بازی‌ها که به همت هیئت والیبال شهرستان مهدیشهر برگزار شد، با حضور تیم‌های مطرح و در سطح بسیار مناسبی انجام شد. در دیدار رده‌بندی که به صورت پلی‌آف برگزار گردید، تیم برنج صفائی موفق به کسب مقام اول شد، در حالی که تیم‌های اتوگالری کمیل و امیرسامان گلستانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور پیشکسوتان و تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد و کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر اهدا گردید. این مسابقات نشان‌دهنده سطح بالای والیبال در شهرستان مهدیشهر و تلاش‌های مستمر هیئت والیبال این شهرستان برای ارتقاء این ورزش بود.

 

این مسابقات با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان به ورزش والیبال مواجه شد و نشان داد که والیبال در شهرستان مهدیشهر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. همچنین، حضور پیشکسوتان در آئین اختتامیه، به این رویداد ورزشی جلوه‌ای خاص بخشید و انگیزه‌ای برای جوانان و ورزشکاران این شهرستان ایجاد کرد تا با تلاش و پشتکار بیشتر به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات