تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر : 1301

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم

به مناسبت هفته کودک و با حضور مسئولین شهرستان مهدیشهر

به مناسبت هفته کودک و با حضور مسئولین شهرستان مهدیشهر
مناسبت هفته کودک، مسئولین شهرستان مهدیشهر با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم، ذاکرحسین جعفری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از نزدیک با مشکلات و نیازهای خانواده او آشنا شدند و هدایایی به کودکان این خانواده اهدا کردند.

به مناسبت هفته کودک، برنامه‌ای با حضور مسئولین شهرستان مهدیشهر برای سرکشی و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، ذاکرحسین جعفری برگزار شد. در این برنامه، آقای سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهدیشهر، آقای نورانی، رئیس بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر و خانم حیدریان، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدیشهر حضور داشتند.

 

این دیدار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حمایت از خانواده‌های آنان، به ویژه در مناسبت‌هایی مانند هفته کودک، انجام شد. مسئولین حاضر در این برنامه با خانواده شهید جعفری دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات و نیازهای آنان آشنا شدند. همچنین، هدایایی به کودکان این خانواده اهدا شد تا نشان‌دهنده توجه و حمایت جامعه از خانواده‌های شهدا باشد.

 

آقای سراج در این دیدار اظهار داشت: “گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حمایت از خانواده‌های آنان وظیفه‌ای است که بر عهده همه ماست. این برنامه‌ها نشان‌دهنده اهمیت و ارزش‌های والای جامعه ماست.”

 

خانم حیدریان نیز با اشاره به اهمیت هفته کودک گفت: “این هفته فرصتی است تا با توجه به نیازهای کودکان، به ویژه کودکان خانواده‌های شهدا، نشان دهیم که همیشه در کنار آنان هستیم و از آنان حمایت می‌کنیم.”

این برنامه با استقبال گرم خانواده شهید جعفری و حضور پرشور مسئولین و مردم محلی همراه بود.

 

انتها خبر /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات