تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر : 1295

گرامیداشت هفته فراجا در مهدیشهر

گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان و مردم

گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان و مردم
در مراسمی باشکوه به مناسبت هفته فراجا، مزار شهدا در شهرستان مهدیشهر با حضور گسترده مسئولین و مردم گلباران شد. این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های آنان برگزار گردید و فضای معنوی خاصی بر آن حاکم بود.

 

مراسم گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته فراجا در شهرستان مهدیشهر با حضور گسترده مسئولین و مردم برگزار شد. این مراسم با حضور سردار موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، حجت الاسلام عزیزی، رئیس حوزه قضایی شهرستان مهدیشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، رؤسای ادارات و آحاد کارکنان فراجا برگزار گردید. همچنین، سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهدیشهر نیز در این مراسم حضور داشت.

 

این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های آنان برگزار شد. سردار موقوفه‌ای در سخنرانی خود به اهمیت حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و بر لزوم ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید نمود. وی همچنین از تلاش‌های نیروهای انتظامی و نظامی در حفظ امنیت و آرامش کشور قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام عزیزی نیز در سخنانی به نقش مهم شهدا در حفظ امنیت و استقلال کشور پرداخت و از ایثارگری‌های آنان تجلیل کرد. وی بر اهمیت ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید نمود.

در پایان مراسم، حاضرین با نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنان تأکید کردند. این مراسم با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان مهدیشهر برگزار شد و فضای معنوی خاصی بر آن حاکم بود. حضور پرشور مردم نشان‌دهنده احترام و ارادت آنان به شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات