تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 1238

فرمانده انتظامی استان سمنان:

رفع تصرف ۱۰هزار متر مربع اراضی ملی شهمیرزاد/ ۱۶ متخلف دستگیر شدند

رفع تصرف ۱۰هزار متر مربع اراضی ملی شهمیرزاد/ ۱۶ متخلف دستگیر شدند
در عملیات رفع تصرف اراضی ملی در منطقه اوپرت شهمیرزاد، ۱۰ هزار متر مربع از اراضی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال آزاد و به اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر تحویل داده شد. در این عملیات، ۱۶ متخلف که قصد درگیری با مأموران و برهم زدن نظم عمومی را داشتند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که در پی رفع تصرف اراضی در منطقه اوپرت شهمیرزاد، مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند. وی بیان کرد که ۱۰ هزار متر مربع از اراضی باید تخریب و در اختیار دستگاه مربوط قرار می‌گرفت.

 

موقوفه‌ای افزود که نمایندگان جهاد کشاورزی با دستور قضائی در محل حضور یافتند و تعدادی سودجو قصد درگیری با مأموران و برهم زدن نظم عمومی را داشتند. در این عملیات، ۱۶ متخلف دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافتند.

 

وی تصریح کرد که حکم مربوط اجرا و اراضی ملی آزادسازی و به اداره جهاد کشاورزی شهرستان تحویل داده شد. ارزش تقریبی این زمین ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از همه شهروندان درخواست کرد که قبل از خرید زمین و ویلا در محدوده منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، حتماً استعلام لازم را از ادارات مربوط دریافت کنند.

 

انتهای خبر/


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات