تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 1166

اختتامیه مسابقات والیبال کارگران بانوان در مهدیشهر

اختتامیه مسابقات والیبال کارگران بانوان در مهدیشهر
مسابقات قهرمانی والیبال سالنی کارگری بانوان یادبود شهدای کارگر استان سمنان با حضور ۶ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد. در این مسابقات که طی سه روز متوالی از ۱۹ تا ۲۱ شهریور در سالن چمران مهدیشهر برگزار گردید، تیم گلستان به مقام نخست دست یافت و تیم‌های تهران و همدان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مسابقات قهرمانی والیبال سالنی کارگری بانوان یادبود شهدای کارگر استان سمنان با حضور ۶ تیم از استان‌های گلستان، کرمانشاه، سمنان، تهران، همدان و مرکزی به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد. این مسابقات طی سه روز متوالی از ۱۹ تا ۲۱ شهریور در سالن چمران مهدیشهر برگزار گردید.

اسناوندی، مدیرکل ورزش کارگران کشور در مصاحبه با خبرنگار بیان داشت: “یکی از ماموریت‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار است. ورزش کارگری یکی از ورزش‌های صنفی کشور است که در راستای ورزش و سلامت نیروی کار فعالیت می‌کند و از طریق برگزاری رویدادهای ورزشی در سراسر کشور و در رده‌های مختلف شهرستانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.”

 

وی افزود: “ارائه خدمات از طریق مجموعه‌های ورزشی که احداث شده‌اند با نگاه به موضوع سلامت کار که منتج به بهره‌وری و بالا رفتن شاخصه رشد و تولید اقتصادی می‌شود، نگاهی است که در ورزش کارگری وجود دارد.”

 

در پایان این دوره از مسابقات، استان گلستان به مقام نخست دست یافت و تیم‌های تهران و همدان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. در بخش پایانی این رقابت‌ها از تیم‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

 

اسناوندی همچنین تاکید کرد که این مسابقات نه تنها به تقویت روحیه و سلامت جسمانی کارگران کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای ارتقاء همبستگی و تعامل بین کارگران از استان‌های مختلف کشور فراهم می‌آورد. وی اظهار داشت که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال توسعه و گسترش این نوع رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی است تا بتواند به بهبود کیفیت زندگی و افزایش بهره‌وری نیروی کار کمک کند.

 

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نشان دادند که با وجود رقابت شدید، روحیه ورزشی و همکاری بین اعضای تیم‌ها بسیار بالا بوده و این امر به جذابیت و کیفیت بالای مسابقات افزوده است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات