تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 1162

تأکید حجت‌الاسلام بارانی بر

تقوای الهی و وحدت ملی

تقوای الهی و وحدت ملی
در خطبه دوم نماز جمعه مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی با تأکید بر تقوای الهی و انجام واجبات، از نمازگزاران خواستند که از گناه دوری کنند. ایشان همچنین به اهمیت وحدت بین مسلمانان و وحدت ملی در کشور اشاره کردند و تأکید کردند که این وحدت می‌تواند اقتدار کشور را افزایش دهد و دشمنان را عقب براند.

در خطبه دوم نماز جمعه مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی به تقوای الهی و انجام واجبات تأکید کردند و از نمازگزاران خواستند که از گناه دوری کنند. ایشان به اهمیت روزهای خاص در تاریخ اسلام مانند عید مبعث و عید غدیر اشاره کردند و نهم ربیع را نیز روزی بزرگ و جشن برای شیعیان دانستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی به وحدت بین مسلمانان و اهمیت وحدت ملی در کشور اشاره کردند و تأکید کردند که وحدت بین مردم و مسئولین می‌تواند اقتدار کشور را افزایش دهد و دشمنان را عقب براند. ایشان همچنین به سه ویژگی اساسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند: اسلامیت نظام، موقعیت سیاسی و جغرافیایی، و جمهوریت نظام.

 

در پایان، ایشان به اهمیت کارهای فرهنگی ماندگار و اثربخش اشاره کردند و از خداوند خواستند که همه ما را مشمول دعای امام زمان (عج) قرار دهد و نظام جمهوری اسلامی ایران را از توطئه‌های دشمنان محافظت کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات