تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۱۴
کد خبر : 1397

امام جمعه مهدیشهر:

جامعه عشایری یکی از ستون‌های اصلی و مهم جامعه است

جامعه عشایری یکی از ستون‌های اصلی و مهم جامعه است
رییس اداره عشایری شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد تا مسائل و مشکلات عشایر منطقه را بررسی کند و راهکارهایی برای بهبود شرایط زندگی آنان ارائه دهد. در این دیدار بر اهمیت همکاری بین نهادهای مرتبط برای رفع مشکلات جامعه عشایری تاکید شد.

رییس اداره عشایری شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، مسائل و مشکلات عشایر منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت توجه به نیازها و مسائل این جامعه تاکید شد.

 

امام جمعه مهدیشهر با استقبال از حضور رییس اداره عشایری، اظهار داشت که جامعه عشایری یکی از ستون‌های اصلی و مهم جامعه است و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت منطقه دارد. وی بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی عشایر تاکید کرد و خواستار همکاری و هماهنگی بین نهادهای مرتبط برای رفع این مشکلات شد.

 

در این دیدار، رییس اداره عشایری شهرستان مهدیشهر نیز با ارائه گزارشی از وضعیت موجود و مشکلات موجود در بین عشایر، بر اهمیت توجه ویژه به این قشر زحمتکش و تلاش برای بهبود شرایط آنان تاکید کرد. وی از امام جمعه درخواست کرد که با حمایت و رهنمودهای خود، به بهبود وضعیت عشایر کمک کنند.

 

این دیدار نشان‌دهنده توجه مسئولین به مسائل و نیازهای جامعه عشایری است و امید است که با پیگیری‌های لازم و اجرای تصمیمات اتخاذ شده، شرایط بهتری برای عشایر منطقه فراهم شود. چنین ملاقات‌هایی می‌تواند به توسعه و تقویت جامعه عشایری و ارتقای سطح زندگی آنان کمک شایانی کند.

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات