تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۳
کد خبر : 1393

تفسیر درس‌هایی از قرآن در دارالقران مهدیشهر

تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه مهدیشهر

تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه مهدیشهر
در جلسه تفسیر درس‌هایی از قرآن که در محل دارالقرآن مهدیشهر برگزار شد، امام جمعه مهدیشهر به تفسیر و توضیح آیات قرآن کریم پرداخت و درس‌ها و آموزه‌های الهی را به حضار منتقل کرد. این جلسات به منظور ارتقای دانش دینی و تقویت باورهای مذهبی شهروندان برگزار می‌شود و با استقبال گسترده مواجه است.

در جلسه‌ای که با محوریت تفسیر درس‌هایی از قرآن کریم برگزار شد، امام جمعه مهدیشهر در محل دارالقرآن این شهر به بیان نکات و آموزه‌های دینی پرداخت. این جلسه که با حضور علاقه‌مندان به معارف اسلامی و آموزه‌های قرآنی برگزار شد، به تفسیر و توضیح آیات قرآن کریم اختصاص یافت.

امام جمعه مهدیشهر در این جلسه با استفاده از آیات الهی، به تحلیل و تبیین مفاهیم و پیام‌های قرآن پرداخت و تلاش کرد تا حضار را با عمق و ارزش‌های این کتاب آسمانی آشنا کند. یکی از آیات مورد اشاره در این جلسه، آیه 29 از سوره ص بود: “کتاب أنزلناه إلیک مبارک لیدبروا آیاته ولیتذکر أولوا الألباب”. این آیه به اهمیت تدبر و تفکر در آیات قرآن تاکید دارد و بیان می‌کند که این کتاب آسمانی برای تأمل و درک عمیق پیام‌های الهی نازل شده است.

در این جلسه، علاوه بر تفسیر آیات، به مباحث اخلاقی، اعتقادی و دینی نیز پرداخته شد و امام جمعه با استفاده از داستان‌ها و مثال‌های قرآنی، درس‌های ارزشمندی را به حضار منتقل کرد. این جلسات با هدف ارتقای دانش دینی و تقویت باورهای مذهبی شهروندان برگزار می‌شود و همواره با استقبال گسترده مواجه است.

 

امید است که با ادامه برگزاری چنین جلساتی، زمینه‌ای برای ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی در جامعه فراهم شود و افراد بتوانند با بهره‌گیری از تعالیم قرآن، زندگی بهتری را تجربه کنند.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات