تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۱۴
کد خبر : 1388

بررسی وضعیت و مشکلات اتباع خارجی

تصمیمات جدید برای بهبود شرایط زندگی اتباع خارجی در مهدیشهر

تصمیمات جدید برای بهبود شرایط زندگی اتباع خارجی در مهدیشهر
در جلسه کمیسیون رصد اتباع با حضور مهندس اقوامی پناه فرماندار شهرستان مهدیشهر و جناب آقای کلیچ مدیر کل دفتر امور اتباع، وضعیت و مشکلات اتباع خارجی بررسی شد و تصمیمات جدیدی برای بهبود شرایط زندگی آنان اتخاذ گردید.

به‌تازگی، جلسه کمیسیون رصد اتباع با حضور مهندس اقوامی پناه، فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر، جناب آقای کلیچ، مدیر کل دفتر امور اتباع، و همچنین دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تعدادی از مؤثرین شهرستان برگزار شد. هدف از این جلسه بررسی و تحلیل وضعیت اتباع خارجی در شهرستان مهدیشهر و ارائه راهکارهایی برای بهبود شرایط زندگی آنان بود.

 

در این جلسه، مهندس اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل و مشکلات اتباع خارجی اظهار داشت: “ما باید با هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، تلاش کنیم تا شرایط بهتری برای زندگی اتباع خارجی در شهرستان فراهم کنیم. رفع مشکلات و چالش‌های آنان اولویت ماست.”

 

جناب آقای کلیچ، مدیر کل دفتر امور اتباع نیز در این جلسه با اشاره به چالش‌ها و مشکلات موجود، خواستار هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به اتباع خارجی شد. وی افزود: “با توجه به افزایش تعداد اتباع خارجی در شهرستان، نیاز به بررسی دقیق‌تر و ارائه راهکارهای جامع‌تر داریم.”

 

در ادامه جلسه، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. از جمله مسائل مطرح شده می‌توان به مشکلات مربوط به اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش و اشتغال اتباع خارجی اشاره کرد. مسئولین حاضر در جلسه با تبادل نظر و بررسی این مسائل، تصمیماتی برای پیگیری و اجرای راهکارهای مطرح شده اتخاذ کردند.

 

همچنین مقرر شد که گزارش‌های پیگیری و پیشرفت اقدامات به صورت دوره‌ای ارائه شود تا از کیفیت و سرعت اجرای آنها اطمینان حاصل گردد. این نشست نشان‌دهنده توجه و اهمیت ویژه مسئولین به مسائل و مشکلات اتباع خارجی در شهرستان مهدیشهر است و امیدواریم که با اجرای تصمیمات این جلسه، شرایط بهتری برای زندگی اتباع خارجی در این منطقه فراهم شود.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات