تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۷
کد خبر : 1401

بازدید رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از مرکز به نژادی دام سبک مهدیشهر

بازدید رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از مرکز به نژادی دام سبک مهدیشهر
دکتر مسعود ابراهیمی، معاون جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی کشور، از مرکز تخصصی به نژادی دام سبک جهاددانشگاهی در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر بازدید کرد تا امکانات و فعالیت‌های این مرکز را بررسی کند و تبادل نظرهایی پیرامون توسعه فناوری و تجاری‌سازی در حوزه دام سبک داشته باشد.

در بازدید رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی کشور، دکتر مسعود ابراهیمی، از مرکز تخصصی به نژادی دام سبک جهاددانشگاهی در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر، نکات مهمی مطرح و تبادل نظرهای علمی و عملیاتی بررسی شد.

 

این بازدید به‌منظور بررسی امکانات و فعالیت‌های این مرکز و تبادل نظر درباره توسعه فناوری و تجاری‌سازی در حوزه دام سبک صورت گرفت. دکتر ابراهیمی در این بازدید تاکید کرد: “توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان نقش بسزایی در ارتقای سطح تولیدات دامی و بهبود شرایط اقتصادی دارد.” وی افزود: “با بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و پژوهشی می‌توانیم به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابیم.”

 

در این بازدید، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و تعدادی از معاونین جهاددانشگاهی استان و معاونین ستفا نیز حضور داشتند. مدیران مرکز تخصصی به نژادی دام سبک جهاددانشگاهی ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام‌شده، بر اهمیت و ضرورت توسعه علمی در حوزه دام سبک تاکید کردند.

 

دکتر ابراهیمی در این بازدید با اشاره به نقش موثر جهاددانشگاهی در توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، گفت: “جهاددانشگاهی همواره به عنوان یک نهاد پیشرو در توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان شناخته می‌شود و این بازدید نیز نشان‌دهنده توجه ویژه این نهاد به پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی در حوزه دام سبک است.”

 

در پایان این بازدید، مقرر شد که همکاری‌های بیشتری بین مرکز تخصصی به نژادی دام سبک جهاددانشگاهی و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برای توسعه و بهبود وضعیت دام سبک در منطقه و کشور صورت گیرد. این همکاری‌ها می‌تواند به ارتقای سطح تولیدات دامی و بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک شایانی نماید. امید است که با اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید، شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون در حوزه دام سبک باشیم.

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات