تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۳۹
کد خبر : 1405

افتتاح ساختمان آموزش و پرورش

افتتاح ساختمان آموزش و پرورش مهدیشهر پس از ۱۸ سال

افتتاح ساختمان آموزش و پرورش مهدیشهر پس از ۱۸ سال
مهندس اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، به همراه سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و آقای دوستمحمدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، از ساختمان جدید آموزش و پرورش این شهرستان بازدید کردند. این مجموعه پس از ۱۸ سال با تلاش‌های مستمر به بهره‌برداری رسید.

مهندس اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، به همراه سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، از ساختمان جدید آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر بازدید کردند. در این بازدید، آقای دوستمحمدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، نیز حضور داشتند.

 

این مجموعه پس از ۱۸ سال پیگیری مستمر، سرانجام با تلاش‌های فرمانداری شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش مهدیشهر به بهره‌برداری رسید. در این بازدید، مهندس اقوامی پناه با اشاره به اهمیت بهبود زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان، گفت: “این پروژه نمونه‌ای از تعهد ما به ارتقاء کیفیت آموزش و فراهم کردن شرایط بهتر برای دانش‌آموزان و معلمان است.”

 

سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز در این بازدید اظهار داشت: “با افتتاح این مجموعه، امید است که بتوانیم گام‌های موثری در جهت توسعه آموزشی و پرورش نسل‌های آینده برداریم.” وی افزود: “همکاری و هم‌افزایی بین تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط، نقش بسزایی در تحقق این هدف مهم دارد.”

 

آقای دوستمحمدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های همه مسئولین، بیان کرد: “افتتاح این ساختمان جدید، فرصتی است تا با فراهم کردن امکانات بهتر، کیفیت آموزشی را ارتقاء دهیم و به نیازهای دانش‌آموزان و معلمان به نحو احسن پاسخ دهیم.”

این بازدید نشان‌دهنده تعهد و تلاش مسئولان برای توسعه و بهبود شرایط آموزشی در شهرستان مهدیشهر است و امید است که با بهره‌برداری از این ساختمان، شرایط بهتری برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم شود.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات