تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۳
کد خبر : 1373

تجلیل از ایثارگران و جانبازان

سرکشی و تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در مهدیشهر

سرکشی و تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در مهدیشهر
در مراسمی ویژه، مسئولین شهرستان مهدیشهر از جمله حجت الاسلام والمسلمین بارانی، سرهنگ پریسوز، نورانی رئیس بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر و دیگر مسئولین، از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس سرکشی و تجلیل به عمل آوردند.

در مراسمی ویژه که به مناسبت سرکشی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس برگزار شد، جمعی از مسئولین شهرستان مهدیشهر از جمله حجت الاسلام والمسلمین بارانی، سرهنگ پریسوز، نورانی رئیس بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر، فرخ نژاد رئیس اداره عشایری شهرستان مهدیشهر و سراج سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان حضور داشتند.

این برنامه با هدف ارج نهادن به زحمات و فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان و همچنین بررسی مسائل و نیازهای آنان برگزار شد. در این دیدار، مسئولین با ایثارگران و جانبازان گفتگو کرده و ضمن شنیدن مشکلات و خواسته‌های آنان، بر ضرورت تقویت حمایت‌های مادی و معنوی از این قشر فداکار تاکید کردند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین بارانی با اشاره به ارزش‌های والای دفاع مقدس و اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد که ایثارگران و جانبازان، نمادهای واقعی مقاومت و ایثار در جامعه هستند و باید همیشه مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

سرهنگ پریسوز نیز با بیان اینکه ایثارگران و جانبازان، سرمایه‌های معنوی کشور هستند، تأکید کرد که تمام تلاش‌ها باید برای رفع مشکلات آنان و ارائه خدمات بهتر به این عزیزان انجام شود. نورانی، رئیس بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر، نیز بر اهمیت توجه به نیازهای ویژه ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و قول پیگیری مسائل مطروحه را داد.

در ادامه، فرخ نژاد، رئیس اداره عشایری شهرستان مهدیشهر، نیز با اشاره به همت و تلاش‌های این قشر زحمتکش، بر اهمیت حمایت‌های بیشتر از آنان تاکید کرد. سراج، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان، نیز ضمن قدردانی از ایثارگران و جانبازان، بر ضرورت هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات به این عزیزان تاکید نمود.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به ایثارگران و جانبازان پایان یافت و مسئولین حاضر بر ادامه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها برای تقویت حمایت‌ها و ارتباطات با ایثارگران تاکید کردند. همچنین، حاضرین ابراز امیدواری کردند که با ادامه این‌گونه حمایت‌ها، شاهد بهبود شرایط زندگی ایثارگران و جانبازان در شهرستان مهدیشهر باشیم.

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات