تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۳۰
کد خبر : 1369

تقدیر از سه شرکت تعاونی عشایری استان سمنان

تجلیل از شرکت‌های تعاونی عشایری برای خدمات برجسته به عشایر استان سمنان

تجلیل از شرکت‌های تعاونی عشایری برای خدمات برجسته به عشایر استان سمنان
در مراسم تقدیر از سه شرکت تعاونی عشایری مهدیشهر، گرمسار و کوچندگان شاهرود، از نقش مهم این تشکل‌ها در توسعه زیرساخت‌های عشایری و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه عشایری استان سمنان تجلیل به عمل آمد

در مراسمی ویژه با حضور مسئولین و اعضای جامعه عشایری، از سه شرکت تعاونی عشایری مهدیشهر، گرمسار و کوچندگان شاهرود به عنوان تشکل‌های فعال و پویا در زمینه رشد و پیشرفت زیرساخت‌های عشایری و ارائه خدمات مطلوب به جامعه عشایری استان، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

این شرکت‌ها با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود در زمینه توسعه زیرساخت‌های عشایری، بهبود شرایط زندگی و ارائه خدمات با کیفیت به جامعه عشایری، نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت عشایر استان سمنان داشته‌اند.

 

مسئولین حاضر در این مراسم، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند این تشکل‌ها، بر اهمیت حمایت‌های بیشتر از این‌گونه شرکت‌ها تاکید کردند و وعده دادند که با همکاری‌های بیشتر و ارائه تسهیلات لازم، به توسعه و بهبود بیشتر شرایط عشایر کمک خواهند کرد.

 

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به نمایندگان این شرکت‌های تعاونی پایان یافت و حاضرین ابراز امیدواری کردند که با ادامه این‌گونه حمایت‌ها، شاهد رشد و پیشرفت بیشتر جامعه عشایری استان باشیم.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات