تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 1417

بازدید از پروژه ساماندهی سه راهی فولاد محله مهدیشهر

بازدید از پروژه ساماندهی سه راهی فولاد محله مهدیشهر
مهندس اقوامی پناه، فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر، به همراه سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و شریفی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، از پروژه ساماندهی سه راهی فولاد محله و اصلاح نقطه حادثه‌خیز بازدید کردند. این پروژه با هدف بهبود ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به کارفرمایی اداره کل راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال اجرا است.

مهندس اقوامی پناه، فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر، به همراه تیمی از معاونین فرمانداری از پروژه ساماندهی سه راهی فولاد محله و اصلاح نقطه حادثه‌خیز این منطقه بازدید کردند. این پروژه به کارفرمایی اداره کل راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال اجرا است.

 

در این بازدید، سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، و شریفی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری نیز حضور داشتند. مهندس اقوامی پناه در این بازدید ضمن بررسی پیشرفت کار و گفتگو با مجریان پروژه، بر اهمیت اجرای سریع و به‌موقع این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: “اصلاح نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌های اصلی ما در بهبود وضعیت ترافیکی و ایمنی جاده‌هاست.”

 

وی همچنین افزود: “با توجه به اهمیت این پروژه برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ای، لازم است که تمامی دستگاه‌های مرتبط با همکاری و هماهنگی بیشتر تلاش کنند تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.”

 

سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت امنیت جاده‌ای گفت: “اجرای پروژه‌های اینچنینی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش امنیت تردد دارد و ما باید با نظارت مستمر و دقیق، از اجرای صحیح این پروژه‌ها اطمینان حاصل کنیم.”

 

شریفی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری نیز در این بازدید با تاکید بر لزوم پیگیری‌های مستمر برای اجرای پروژه‌های عمرانی و بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای، اظهار داشت: “همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به تسریع در اجرای این پروژه‌ها کمک کند و نتیجه نهایی بهبود کیفیت زندگی شهروندان باشد.”

 

این بازدید نشان‌دهنده تعهد و تلاش مسئولین برای بهبود و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شهرستان مهدیشهر است. امید است که با پیگیری‌های مستمر و همکاری بین دستگاه‌های مختلف، پروژه‌های عمرانی به سرعت و با کیفیت مطلوب به بهره‌برداری برسند و شرایط بهتری برای شهروندان فراهم شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات