تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۰
کد خبر : 1409

یادبود معلمان وارسته در مهدیشهر

گرامیداشت یاد و خاطره معلمان وارسته شهرستان مهدیشهر

گرامیداشت یاد و خاطره معلمان وارسته شهرستان مهدیشهر
مراسم یادبود معلمان وارسته، مرحومان منوچهر مستخدمین و احمد اسکندری، با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) مهدیشهر برگزار شد. این مراسم به منظور گرامیداشت خدمات و تلاش‌های این معلمان بزرگوار برگزار گردید.

مراسم یادبود دو معلم وارسته، مرحومان منوچهر مستخدمین و احمد اسکندری، با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، و رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) مهدیشهر برگزار شد.

 

این مراسم با هدف گرامیداشت و یادآوری خدمات و تلاش‌های این دو معلم بزرگوار برگزار شد. در ابتدای مراسم، فرماندار شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه معلمان نقش بسیار مهمی در تربیت نسل آینده دارند، گفت: “تلاش‌های مرحومان مستخدمین و اسکندری برای جامعه و آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است.”

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در سخنان خود به جایگاه ارزشمند معلمان در جامعه اشاره کرد و افزود: “این دو معلم بزرگوار با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، تاثیرات عمیقی بر زندگی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان گذاشته‌اند.” وی همچنین بر لزوم ادامه مسیر این معلمان وارسته و تلاش برای بهبود کیفیت آموزش تاکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر نیز با ذکر خاطراتی از این دو معلم فقید، به یادگارهای آموزشی و اخلاقی آنان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که یاد و خاطره این معلمان عزیز همیشه در دل‌ها زنده بماند و راهشان توسط دیگر همکاران و دانش‌آموزان ادامه یابد.

 

این مراسم با قرائت فاتحه و ذکر دعا برای مرحومان منوچهر مستخدمین و احمد اسکندری به پایان رسید. حضور مسئولین و افراد مختلف از جامعه در این مراسم، نشان‌دهنده احترام و قدردانی عمیق به مقام معلمان و نقش ارزشمند آنان در تربیت و آموزش نسل‌های آینده بود.

 

امید است که با برگزاری چنین مراسم‌هایی، یاد و خاطره معلمان فقید زنده نگه‌داشته شود و تاثیرات مثبت آنها در جامعه تداوم یابد.

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات