تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر : 1413

گردهمایی در شهرستان مهدیشهر

حضور هیات امنا و خادمین افتخاری در یادمان‌های شهدای گمنام 

حضور هیات امنا و خادمین افتخاری در یادمان‌های شهدای گمنام 
گردهمایی هیات امنای یادمان‌های شهدای گمنام و خادمین افتخاری شهدای شهرستان مهدیشهر با حضور امام جمعه مهدیشهر، ائمه جمعه شهمیرزاد و درجزین، فرماندار مهدیشهر، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، و دیگر مسئولان محلی در روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. این گردهمایی با هدف تقدیر از خدمات خادمین شهدا به انجام رسید.

در این گردهمایی، امام جمعه مهدیشهر، ائمه جمعه شهمیرزاد و درجزین، فرماندار مهدیشهر، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، رییس دستگاه قضایی شهرستان، بخشداران شهمیرزاد و مرکزی مهدیشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی و خادمین شهدای شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.

 

امام جمعه مهدیشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت و ارزش والای شهدای گمنام، اظهار داشت: “شهدای گمنام نماد ایثار و فداکاری در راه دفاع از میهن هستند و یاد و خاطره آنان باید همیشه در دل‌ها زنده بماند.” وی همچنین از تلاش‌های خادمین شهدا برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این مراسم با اشاره به نقش خادمین شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: “خادمین شهدا با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، نقش بسیار مهمی در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده دارند.”

 

این مراسم با سخنرانی‌های مختلف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ادامه یافت و در پایان با ذکر فاتحه و دعا برای شهدای گمنام و خادمین شهدا به پایان رسید.

 

گردهمایی هیات امنا یادمان‌های شهدای گمنام و خادمین افتخاری شهدای شهرستان مهدیشهر نشان‌دهنده اهمیت بالای تکریم و یادآوری شهدای گمنام در جامعه و تلاش‌های خادمین شهدا برای حفظ و ترویج این فرهنگ ارزشمند است. امید است که با برگزاری چنین مراسمی، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد و نسل‌های آینده با ارزش‌های این شهدا آشنا شوند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات