تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۸
کد خبر : 1377

جلسه کمیسیون دانشجویی

بررسی مشکلات دانشجویی در مهدیشهر

بررسی مشکلات دانشجویی در مهدیشهر
جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان مهدیشهر به ریاست سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری مهدیشهر برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی مشکلات و نیازهای دانشجویان و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آنان تشکیل گردید.

جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان مهدیشهر به ریاست سراج، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، و با حضور اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری مهدیشهر برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی مشکلات و نیازهای دانشجویان و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آنان تشکیل گردید.

 

در این جلسه، ابتدا سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان، سراج، ضمن خوشامدگویی به اعضا، به اهمیت مسائل دانشجویی و ضرورت رسیدگی به مشکلات آنان اشاره کرد. وی بر اهمیت ارتباط مستمر و نزدیک بین مسئولین و جامعه دانشجویی تاکید کرد و اظهار داشت که هر گونه تلاش برای بهبود شرایط و رفع مشکلات دانشجویان، سرمایه‌گذاری در آینده کشور است.

 

در ادامه جلسه، هر یک از اعضای کمیسیون به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات موجود در حوزه دانشجویی پرداختند. از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه، مشکلات مربوط به مسکن دانشجویی، نیاز به امکانات آموزشی و پژوهشی بهتر، مسائل مربوط به بهداشت و درمان دانشجویان و همچنین نیاز به برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانشجویان بود.

 

پس از بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل مطرح شده، تصمیماتی برای پیگیری و حل این مشکلات اتخاذ گردید. مقرر شد که اقدامات لازم برای بهبود شرایط مسکن دانشجویی، ارتقای امکانات آموزشی و پژوهشی، بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی دانشجویان انجام شود.

 

در پایان جلسه، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهدیشهر از همه اعضا به‌خاطر حضور و مشارکت فعالشان در این جلسه تشکر کرد و تاکید کرد که پیگیری و حل مشکلات دانشجویان از اولویت‌های اصلی فرمانداری خواهد بود. این نشست نشان از توجه و اهمیت ویژه مسئولین به مسائل و مشکلات دانشجویان دارد و امیدواریم که با ادامه این جلسات و پیگیری مصوبات آن، شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات