تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۲۰
کد خبر : 1348

فرماندار شهرستان مهدیشهر در دیدار با عشایر:

تأکید بر حل مشکلات و ارتقای کیفیت زندگی جامعه عشایری

تأکید بر حل مشکلات و ارتقای کیفیت زندگی جامعه عشایری
مهندس اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر، به مناسبت روز روستا و عشایر، با جمعی از عشایر و مسئولین محلی دیداری داشت و بر اهمیت حل مسائل جامعه عشایری و تأمین نیازهای آن‌ها تأکید کرد. این جلسه فرصتی بود برای بررسی نیازها و مشکلات عشایر و ارتقای کیفیت زندگی آنان.

به مناسبت روز روستا و عشایر، مهندس اقوامی پناه، فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر، با جمعی از عشایر و آقای فرخ نژاد، رئیس اداره عشایری شهرستان، دیداری داشتند. این دیدار فرصتی بی‌نظیر برای بررسی و تبادل نظرات و مسائل عشایر منطقه بود. در این نشست، مشکلات و نیازهای جامعه عشایری مطرح شد و فرماندار با تاکید بر اهمیت و نقش حیاتی عشایر در اقتصاد و فرهنگ منطقه، قول پیگیری و حمایت‌های لازم را داد.

 

در این دیدار، موضوعات متعددی مورد بررسی قرار گرفت. از جمله نیازهای بهداشتی و درمانی عشایر که همواره یکی از چالش‌های اصلی این قشر زحمتکش بوده است. همچنین مسائل مربوط به دسترسی به امکانات آموزشی و رفاهی برای کودکان عشایر و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها مورد بحث قرار گرفت.

 

مهندس اقوامی پناه با اشاره به برنامه‌های توسعه پایدار برای مناطق روستایی و عشایری، تاکید کرد که همواره تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر این بوده است که با همکاری نزدیک با جامعه عشایری، مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و مسیر برای توسعه و پیشرفت این عزیزان هموار شود.

 

امیدواریم که این دیدارها و نشست‌ها به نتایج ملموسی منجر شود و شاهد بهبود وضعیت و شرایط زندگی عشایر محترم شهرستان مهدیشهر باشیم.

 

 

انتها خبر /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات