تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
کد خبر : 1366

نشست مجمع عمومی تعاونی‌های عشایری

برگزاری مجمع عمومی و فوق‌العاده اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان سمنان با حضور مسئولین و نمایندگان تشکل‌های عشایری

برگزاری مجمع عمومی و فوق‌العاده اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان سمنان با حضور مسئولین و نمایندگان تشکل‌های عشایری
در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان سمنان با حضور مدیرکل امور عشایر استان، معاون دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر ایران و نمایندگان تشکل‌های عشایری برگزار شد. در این نشست، گزارش‌هایی از عملکرد سال گذشته، صورت‌های مالی و همچنین مسائل و مشکلات جامعه عشایری ارائه و بررسی شد.

در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان سمنان در سالن جلسات و آموزش اتحادیه عشایری برگزار شد. این نشست با حضور مدیرکل امور عشایر استان سمنان، معاون دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر ایران و نمایندگان تشکل‌های عشایری عضو اتحادیه مزبور برگزار گردید.

 

در این جلسه، مدیرعامل اتحادیه با ارائه گزارشی جامع، عملکرد سال گذشته را مرور کرده و دستاوردها و چالش‌های موجود را بیان کرد. هیئت مدیره نیز به تفصیل درباره اقدامات اجرایی انجام شده در سال گذشته صحبت کردند و برنامه‌های آتی برای بهبود وضعیت عشایر را مطرح نمودند. همچنین، بازرس و حسابرس رسمی اتحادیه گزارش مالی خود را ارائه کردند و وضعیت مالی اتحادیه را به تفصیل تشریح نمودند.

 

یکی از مباحث اصلی این جلسه، بررسی مسائل و مشکلات جامعه عشایری استان سمنان بود. نمایندگان تشکل‌های عشایری به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند و پیشنهاداتی برای رفع این مشکلات ارائه دادند. مدیرکل امور عشایر استان سمنان با تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری با عشایر، قول پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده را داد و بر ضرورت توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی عشایر تاکید کرد.

 

در پایان جلسه، مصوبات مهمی برای بهبود وضعیت عشایر و توسعه فعالیت‌های تعاونی‌های عشایری تصویب شد و امیدواریم این مصوبات به نتایج ملموس و مثبتی برای عشایر استان سمنان منجر شود.

 

 

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات