تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۰۵
کد خبر : 1325

تقدیر از فراجا در هفته فراجا  

اعضای شورای تأمین با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی مهدیشهر از خدمات شایسته فراجا تقدیر کردند.

اعضای شورای تأمین با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی مهدیشهر از خدمات شایسته فراجا تقدیر کردند.
در هفته فراجا، اعضای شورای تأمین شهرستان مهدیشهر با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، به فرمانده محترم و کارکنان فراجا تبریک گفته و از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها تقدیر کردند. این دیدار به منظور تقویت روحیه نیروهای انتظامی و ایجاد ارتباط مؤثر با مسئولان محلی صورت گرفت و همراه با اهدای لوح‌های تقدیر بود.

در جریان گرامیداشت هفته فراجا، اعضای شورای تأمین شهرستان مهدیشهر با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، به فرمانده محترم و کارکنان فراجا تبریک گفتند و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آنها تقدیر کردند.

 

این مراسم که به منظور تقویت روحیه و انگیزه نیروهای انتظامی و ایجاد ارتباط مؤثر میان مسئولان محلی و نیروهای انتظامی برگزار شد، با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایایی به فرمانده انتظامی و کارکنان فراجا همراه بود. اعضای شورای تأمین از خدمات ارزشمند و فداکاری‌های بی‌نظیر این نیروها تشکر کرده و بر اهمیت ادامه حمایت و پشتیبانی از نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید کردند.

 

هفته فراجا، به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم کاری نیروهای انتظامی، فرصتی مناسب برای یادآوری خدمات و تلاش‌های این نیروها و همچنین تقویت همکاری و همبستگی میان مسئولان و نیروهای انتظامی است. برگزاری چنین مراسم‌هایی نقش مهمی در افزایش همدلی و همکاری میان نهادها و تقویت انگیزه نیروهای انتظامی دارد تا بتوانند با انرژی بیشتری به وظایف خطیر خود بپردازند و امنیت و آرامش جامعه را تأمین کنند.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات