تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۵
کد خبر : 1340

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان مهدی‌شهر

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان مهدی‌شهر
در یک نشست همدلانه، مدیران نهادهای مختلف شهرستان مهدی‌شهر از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی تقدیر کردند. این دیدار نشان‌دهنده‌ی اهمیت همکاری و تعامل موثر برای پیشرفت و توسعه‌ی شهرستان است

دیدار  بین متقی اداره اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با جناب سرهنگ شهاب‌الدین، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان مهدی‌شهر و جانشین ایشان به همراه دکتر مستخدمین حسینی، مدیر اداره کار و تعاون شهرستان مهدی‌شهر صورت گرفت. این دیدار به منظور قدردانی از زحمات و همکاری‌های موثر نیروی انتظامی این شهرستان انجام شد.

 

در این مراسم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تقدیر از همکاری‌های بی‌دریغ نیروی انتظامی، به اهمیت تعامل و همکاری بین نهادهای مختلف در راستای پیشرفت شهرستان تاکید کرد. ایشان همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه تشکر نمود.

 

سرهنگ شهاب‌الدین نیز با تشکر از حضور مدیران مختلف، بر اهمیت هم‌افزایی و همدلی بین نهادها تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد. دکتر مستخدمین حسینی نیز به نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه و پیشرفت شهرستان اشاره کرد و از زحمات و تلاش‌های این نیرو قدردانی نمود.

 

این دیدار نشان‌دهنده ارتباط مثبت و همکاری مؤثر بین نهادهای مختلف شهرستان مهدی‌شهر است که می‌تواند الگویی برای سایر مناطق باشد. امیدواریم این تعاملات در آینده نیز به همین صورت ادامه یافته و شاهد پیشرفت و ترقی بیشتر شهرستان باشیم.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات