تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 1308

امام جمعه مهدیشهر:

جبهه مقاومت با شهادت نصرالله قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

جبهه مقاومت با شهادت نصرالله قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و او را مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت در منطقه نامید. وی تاکید کرد که حزب‌الله لبنان تحت رهبری شهید نصرالله به یک سپاه قدرتمند تبدیل شد و نقش مهمی در مقابله با رژیم صهیونیستی و داعش ایفا کرد. بارانی همچنین هشدار داد که عملیات رسانه‌ای دشمن پس از شهادت نصرالله به دنبال تولید ترس و ناامیدی بین مسلمانان است.

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این خصوص نقل کرد. وی سید حسن نصرالله را مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت در منطقه و انسانی با فضیلت و رهبر و مدیری سیاسی نامید.

 

بارانی با اشاره به نقش شهید نصرالله در تقویت حزب‌الله لبنان پس از شهادت شهید موسوی، تاکید کرد که این گروه شبه‌نظامی را به یک سپاه قدرتمند تبدیل کرد. وی یادآور شد که مردم لبنان و سوریه خدمات شهید نصرالله و حزب‌الله را در مقابله با رژیم صهیونیستی و داعش فراموش نکرده‌اند.

 

امام جمعه مهدیشهر همچنین به تقویت جبهه مقاومت با حضور شهید نصرالله اشاره کرد و گفت که ۳۲ سال مبارزه و مجاهدت از او شخصیتی ساخت که جهان عرب او را فخر خود نامید. وی تاکید کرد که حزب‌الله قائم به شخص نیست و راه سید مقاومت با انگیزه‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

 

بارانی همچنین به عملیات رسانه‌ای دشمن پس از شهادت شهید نصرالله اشاره کرد و هشدار داد که این عملیات به دنبال تولید ترس و ناامیدی بین مسلمانان است. وی تاکید کرد که باید مراقب توطئه‌های دشمن و جنگ رسانه‌ای صهیونیست‌ها بود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات