تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 1248

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان

غلامرضا بختیاری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان مهدیشهر شد.

غلامرضا بختیاری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان مهدیشهر شد.
با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، غلامرضا بختیاری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر منصوب شد تا با تجربه و تخصص خود به توسعه و ارتقاء فعالیت‌های ورزشی و جوانان در این شهرستان کمک کند.

 

در پی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، غلامرضا بختیاری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر منصوب شد. بختیاری با تجربه و تخصص خود در حوزه ورزش و جوانان، قرار است به توسعه و ارتقاء فعالیت‌های ورزشی و جوانان در این شهرستان کمک کند. این انتصاب با هدف تقویت برنامه‌های ورزشی و ایجاد فرصت‌های جدید برای جوانان مهدیشهر صورت گرفته است.

غلامرضا بختیاری با تجربه و تخصص خود در حوزه ورزش و جوانان، قرار است به بهبود و ارتقاء برنامه‌های ورزشی و ایجاد فرصت‌های جدید برای جوانان مهدیشهر کمک کند. وی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: “با همکاری و همدلی تمامی همکاران و مسئولین، تلاش خواهیم کرد تا سطح ورزش و فعالیت‌های جوانان در شهرستان مهدیشهر را بهبود بخشیم و به اهداف تعیین شده دست یابیم.”

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت نقش ورزش در سلامت و نشاط جامعه، ابراز امیدواری کرد که با انتصاب بختیاری، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر باشیم.

 

این انتصاب در حالی صورت می‌گیرد که شهرستان مهدیشهر با داشتن پتانسیل‌های فراوان در حوزه ورزش، نیازمند مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها است. بختیاری با برنامه‌های خود قصد دارد تا این پتانسیل‌ها را به بهترین نحو ممکن به کار گیرد و زمینه‌ساز رشد و توسعه ورزش در این شهرستان شود.

 

انتها خبر/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات