تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 1241

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

حرکت نمادین کاروان خودرویی در مهدیشهر

حرکت نمادین کاروان خودرویی در مهدیشهر
به مناسبت هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه مهدیشهر با همکاری حوزه دانش‌آموزی و کمیته شهدای شهرستان، حرکت نمادین کاروان خودرویی را در مدارس شهر مهدیشهر برگزار کرد تا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی بدارد و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه مهدیشهر با همکاری حوزه دانش‌آموزی و کمیته شهدای شهرستان، اقدام به برگزاری حرکت نمادین کاروان خودرویی کرده است. این کاروان با حضور در مدارس شهر مهدیشهر، با اجرای نمایش‌ها و خاطره‌گویی، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی می‌دارد. این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

این حرکت نمادین با استقبال گسترده‌ای از سوی دانش‌آموزان و معلمان مواجه شده و فضای معنوی و پرشوری را در مدارس ایجاد کرده است. اجرای نمایش‌ها و خاطره‌گویی‌ها توسط اعضای کاروان، تأثیر عمیقی بر دانش‌آموزان داشته و آن‌ها را با ارزش‌های دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهدا آشنا کرده است.

 

این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود و امید است که این حرکت‌ها بتواند در تقویت روحیه ملی و انقلابی نسل جوان مؤثر باشد

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات