تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۱
کد خبر : 1148

با حکم قضایی انجام شد

آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در شهمیرزاد

آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در شهمیرزاد
فرمانده انتظامی مهدیشهر از آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در اطراف بخش شهمیرزاد خبر داد. سرهنگ مهدی شهاب‌الدین اعلام کرد که این عملیات با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری غیرقانونی زمین‌های کشاورزی انجام شده است.

فرمانده انتظامی مهدیشهر از آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی در اطراف بخش شهمیرزاد خبر داد. سرهنگ مهدی شهاب‌الدین افزود: یکی از ماموریت‌های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بدون مجوز قانونی است.

 

وی افزود: ماموران انتظامی بخش شهمیرزاد با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، زمین‌های کشاورزی که با تغییر کاربری غیرمجاز از سوی افراد سودجو دیوارکشی شده بود را شناسایی کردند.

 

این مسئول یادآور شد: قلع و قمع و تخریب ۱۰۰ متر دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در بیش از ۱۵ هزار متر مربع از اراضی روستاهای اطراف شهمیرزاد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان ساخته و دیوارکشی شده بود، با حکم مقام قضایی انجام شد.

 

وی تصریح کرد: این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و با حضور ماموران پلیس بدون هیچ‌گونه رخدادی به اتمام رسید.

 

فرمانده انتظامی مهدیشهر با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدام‌های غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ‌گونه چشم‌پوشی نخواهد داشت، از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان مالی، قبل از هرگونه اقدام عمرانی، نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات