تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۴
کد خبر : 1118

در هفته دولت

هشت پروژه برق رسانی در شهرستان مهدیشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

هشت پروژه برق رسانی در شهرستان مهدیشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد که در هفته دولت ، هشت پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد. این پروژه‌ها شامل توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف، نصب پست‌های هوایی، و احداث نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک می‌باشند

در هفته دولت ، هشت پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان مهدیشهر افتتاح خواهد شد. مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد که برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

 

حامد قانع، مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر، بیان داشت که پروژه توسعه ۱۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب دو دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۵۰ کیلوولت آمپر جهت تأمین برق مسکن ملی سایت ۳۵ هکتاری با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و پروژه احداث ۳۲۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت تأمین برق روشنایی خیابان کشتارگاه شهمیرزاد با هزینه ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی محسوب می‌شوند.

 

وی همچنین افزود که پروژه توسعه پنج دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۴۶۰ کیلوولت آمپر جهت تأمین برق متقاضیان جدید با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در این ایام افتتاح خواهد شد. علاوه بر این، پروژه جابجایی ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۵ کیلوولت آمپر در بند بن خطیرکوه شهمیرزاد به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل ۵۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال نیز از جمله پروژه‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

 

قانع همچنین یادآور شد که پروژه احداث ۱۱۱۰ متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار جهت تأمین برق متقاضیان جدید با هزینه ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، پروژه توسعه ۱۶۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۰۰ کیلوولت آمپر جهت رفع ضعف ولتاژ خیابان‌های رسالت با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال و همچنین پروژه احداث و راه‌اندازی ۴۳ دستگاه نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت سال جاری بهره‌برداری خواهند شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات