تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 1131

امام جمعه موقت مهدیشهر:

رای اعتماد تاریخی دولت چهاردهم توپ در زمین دولت

رای اعتماد تاریخی دولت چهاردهم توپ در زمین دولت
در خطبه نماز جمعه مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی به مناسبت هفته دولت و یادبود شهیدان رجایی و باهنر، سخنرانی کردند. ایشان با اشاره به رای اعتماد تاریخی دولت چهاردهم از مجلس شورای اسلامی، این رویداد را فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانستند و از دولت و وزرای محترم خواستند که به اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند باشند. همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی بر اهمیت نگاه متعادل به حدود اختیارات رهبر انقلاب تاکید کردند و از تلاش‌های دولت‌های سیزدهم و چهاردهم در خدمت به مردم تقدیر نمودند.

در خطبه نماز جمعه مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی به مناسبت هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر نام‌گذاری شده است، سخنرانی کردند. ایشان همچنین به صدمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهانش در ششم شهریور اشاره کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی با اشاره به رای اعتماد دولت چهاردهم از مجلس شورای اسلامی، این رویداد را دومین بار در تاریخ جمهوری اسلامی دانست که تمامی وزرای یک دولت به صورت یکجا رای اعتماد می‌گیرند. وی تاکید کرد که اکنون توپ در زمین دولت است و مردم منتظر عملکرد دولت و وزرای محترم در خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهیدان رجایی و باهنر، این شهیدان را الگوهایی برای خدمت صادقانه و جهادی دانستند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی از دولت محترم و وزرای بزرگوار خواستند که همانند شهیدان رجایی و باهنر عمل کنند و به اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

 

امام جمعه موقت مهدیشهر همچنین به موضوع حدود اختیارات رهبر انقلاب پرداخت و تاکید کرد که نگاه افراطی و تفریطی به این موضوع نادرست است. رهبر معظم انقلاب با اعتقاد به مردم‌سالاری دینی، وظایف خود را بر اساس قانون اساسی انجام می‌دهند و نظرات ایشان در بسیاری از موارد مشورتی و از روی خیرخواهی است.

 

در پایان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیادتی از تلاش‌های دولت‌های سیزدهم و چهاردهم در خدمت به مردم تشکر و قدردانی کردند و از فرماندار مهدیشهر، جناب اقوامی‌پناه، به خاطر خدماتشان تقدیر نمودند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات