تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 1115

امام جمعه مهدیشهر:

اولویت دولت چهاردهم بهبود اقتصاد و معیشت مردم

اولویت دولت چهاردهم بهبود اقتصاد و معیشت مردم
حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر، به هفت نکته راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت مردان اشاره کرد و تأکید نمود که اگر دولت چهاردهم به این نکات پایبند باشد، توفیقات خوبی خواهد داشت.

تأکید امام جمعه مهدیشهر بر هفت نکته راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه

 

 

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر که در مصلای این شهرستان برگزار شد، به هفت نکته راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت مردان اشاره کرد و تأکید نمود: اگر دولت چهاردهم به این هفت نکته پایبند باشد، توفیقات خوبی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم در حالی کار خود را آغاز کرده که با مشکلات زیادی در سطح داخلی و خارجی مواجه است، افزود: نخستین نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این دولت اشاره کرده‌اند، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فکری در راه توسعه است.

 

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه کشورمان جوانان نخبه و خوش‌فکر بسیاری دارد که باید از آنها بهره‌گیری شود، گفت: هر دولتی که بیاید، بدون وابستگی به جریان سیاسی، باید از نخبگان و جوانان بهره‌گیری کند.

 

بارانی همچنین بر اهمیت کار جهادی تأکید کرد و گفت: کار جهادی به معنای حضور در صحنه است و رئیس جمهور و وزرا باید در بین مردم حاضر شده و مشکلات را از نزدیک بررسی و با سرعت و دقت برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنند.

 

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تعامل با دیگر قوا و نیروها و ظرفیت‌های کشور، بیان داشت: معظم له همچنین بر اولویت‌بخشی به مسائل اقتصادی تأکید کردند.

 

امام جمعه مهدیشهر افزود: دولت باید معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهد و برای رفع مشکلاتی مانند گرانی کالا، مسکن، اجاره خانه و مشکلات جوانان تلاش  کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات