تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 1085

امام جمعه مهدیشهر:

رژیم صهیونیستی منتظر وعده صادق دیگری از سوی ایران باشد

رژیم صهیونیستی منتظر وعده صادق دیگری از سوی ایران باشد
حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر، ضمن محکومیت جنایت اسرائیل در ترور شهید هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که تهران در برابر این جنایت هولناک سکوت نخواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی، ضمن محکومیت جنایت اسرائیل در ترور شهید هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید منتظر وعده صادق دیگری از سوی ایران باشد.

 

وی با اشاره به شهادت هنیه، بیان کرد: شهید هنیه در دیدار با رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مراتب قدردانی مردم فلسطین از مواضع ایران در حمایت از آنان را اعلام کرده بود. بارانی افزود: شهید هنیه مهمان ایران بود اما خبر شهادت ایشان همه را سوگوار کرد. وی شخصیتی بزرگ و تربیت یافته مکتب سردار شهید سلیمانی بود و در راه مبارزه به شهادت رسید.

 

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه شهید هنیه شخصیت کم نظیری بود، تاکید کرد: ده‌ها نفر از وابستگان هنیه به شهادت رسیدند و ایشان هم پدر سه شهید، هم پدر بزرگ شهید و هم عمو و دایی شهید بود. بسیاری از اعضای خانواده‌اش در راه مبارزه به شهادت رسیدند تا در نهایت خودش به عنوان هشتاد و یکمین نفر شهد نوشین شهادت را نوشید و به آرزوی خودش رسید.

 

بارانی با بیان اینکه شهادت شهید هنیه مصیبت بزرگی برای مردم فلسطین است، گفت: شهید هنیه برای آزادی فلسطین بسیار تلاش می‌کرد و در راه جلب حمایت‌های کشورهای دیگر از فلسطین با سفرهای پرشمار، با رهبران کشورهای اسلامی دیدار می‌کرد و دست از تلاش برنمی‌داشت.

 

وی افزود: طبق قوانین بین‌المللی، هر کشوری دارای تمامیت ارضی بوده و استقلال و تمامیت هر کشور باید گرامی داشته شود. رژیم صهیونیستی خط قرمز ایران اسلامی را عبور کرده است و باید بداند که دوران بزن و در رو تمام شده است. تهران در برابر این جنایت هولناک سکوت نخواهد کرد و این خون‌ریزی بی‌جواب نمی‌ماند.

 

بارانی تاکید کرد: اسرائیل از امروز باید منتظر وعده صادق دوم باشد. این روزها فرودگاه‌های اسرائیل مملو از ازدحام جمعیتی است که قصد ترک کشور را دارند و این نشان از هراس آنان دارد.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات