تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر : 1097

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهمیرزاد تأکید کرد

امید به وعده‌های خداوند و مقاومت در برابر دشمنان

امید به وعده‌های خداوند و مقاومت در برابر دشمنان
جت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌زاده، امام جمعه شهمیرزاد، در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) با تأکید بر امید به وعده‌های خداوند و مقاومت در برابر دشمنان، اظهار داشت که حق دولت پایدار است و باطل تنها تاخت و تاز دارد. وی همچنین به نیروهای امنیتی توصیه کرد که از تهدیدات دشمن فرصت مقابله بسازند و به اهمیت امید به آینده درخشان اسلام و مشارکت در ساخت تاریخ اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌زاده، امام جمعه شهمیرزاد، در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) با تأکید بر امید به وعده‌های خداوند و مقاومت در برابر دشمنان، اظهار داشت که حق دولت پایدار است و باطل تنها تاخت و تاز دارد. وی افزود که نباید با یک حرکت دشمن خود را ببازیم و تحت تأثیر جنگ روانی دشمن قرار بگیریم.

رحیمی‌زاده تأکید کرد که نیروهای امنیتی باید از تهدیدات دشمن فرصت مقابله بسازند. وی به شکست دشمن از نیروهای مقاومت اشاره کرد و گفت که دشمن پس از شکست به بمباران مردم بی‌گناه و ترور سران مقاومت روی آورده است.

امام جمعه شهمیرزاد همچنین به اهمیت امید به آینده درخشان اسلام و مشارکت در ساخت تاریخ اشاره کرد و گفت که شکست ظاهری کربلا روند حرکت حضرت زینب (س) را متوقف نکرد. وی افزود که وعده قرآن این است که زمین و حکومت از آن صالحان است و با نابودی کفار، حکومت امام زمان (عج) اجرا خواهد شد.

 

رحیمی‌زاده به تلاش‌های داعش برای ایجاد خلافت اسلامی اشاره کرد و گفت که جبهه مقاومت آنها را ناکام گذاشت. وی بی‌تفاوتی به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب را بی‌توجهی به امام زمان (عج) دانست و تأکید کرد که امروز اسرائیل دنیا را به آتش کشیده و کنار آمدن با آمریکا ذلت ابدی را به دنبال دارد.

 

وی در پایان به مواضع رئیس‌جمهور جدید اشاره کرد و گفت که این مواضع دشمنان را ناکام گذاشته است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات