تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۷
کد خبر : 1078

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی:

ترور شهید هنیه بی‌پاسخ نمی‌ماند

ترور شهید هنیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه شهید هنیه بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کِشد و با شهادت این مجاهد نابودی خود را تسریع کرد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌ دفتر سیاسی حماس گفت: هنیه از مبارزان قدیمی، جهادی و خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت بود که در طول این سال‌های مبارزه از هیچ تلاشی برای آزادی فلسطین دریغ نکرد.

 

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهید هنیه خار چشم استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیستی بود، افزود: شهید هنیه با فکر، تدبیر و مدیریت بالقوه خود توانست حرکت جنبش فلسطین در منطقه را در مسیر صحیحی که زمینه پیروزی را رقم بزند، سوق دهد.

 

وی با بیان اینکه نقش شهید هنیه در مسئله جهان اسلام و پیروی از رهبر معظم انقلاب بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: وی توانست در بین مردم فلسطین وحدت و انسجام ایجاد کند.

 

ترقی تصریح کرد: وحدتی که بین مردم غزه و کرانه باختری وجود دارد نیازمند کار فرهنگی بسیار گسترده‌ای است که با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و شهید هنیه این مسئله در منطقه رقم خورده است.

 

به گفته این مقام مسئول، پیوند ناگسستنی بین ملت فلسطین و ایران نیازمند رهبرانی معتقد به اسلامی بودن مبارزه و آزادی‌سازی مسجدالاقصی است.

 

وی با اشاره با اینکه امروز پیوند میان شیعیان یمن، لبنان، افغانستان و عراق از طریق حماس به وجود آمده است، گفت: شهید هنیه نقش به‌سزایی در این پیوند داشت و به‌همین علت چندین بار مورد سوء قصد صهیونیسم قرار گرفت.

 

ترقی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش کرد که هنیه را از منطقه بردارد و نگذارد که تدبیر و دوراندیشی وی در مبارزات، شکست این رژیم را در بر داشته باشد.

 

این مقام مسئول در خصوص انتقام از صهیونیسم به علت این اقدام ناجوانمردانه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی حساب شده نسبت به مجازات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی اقدامات شدیدی انجام خواهد داد.

 

وی همچنین تصریح کرد: از آنجایی‌ که شهید هنیه از مهمانان کشور ایران بوده و رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی دست به چنین اقدامی زده، بدون شک انتقام ایران از این جنایت‌کار سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات