تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۵
کد خبر : 1069

همدلی و همکاری جهادی

آغاز رزمایش جهادی فاطمی ۴ در مهدیشهر با حضور چهل گروه جهادی

آغاز رزمایش جهادی فاطمی ۴ در مهدیشهر با حضور چهل گروه جهادی
رزمایش جهادی فاطمی ۴ با برگزاری صبحگاه جهادی در ناحیه مهدیشهر آغاز شد. این برنامه با حضور چهل گروه جهادی به نمایندگی از هشتاد گروه جهادی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد. هدف این رویداد تقویت روحیه جهادی و همکاری در میان شرکت‌کنندگان است.

رزمایش جهادی فاطمی ۴ در مهدیشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نیزوا رزمایش جهادی فاطمی ۴ با برگزاری صبحگاه جهادی در ناحیه مهدیشهر آغاز شد. این برنامه با حضور چهل گروه جهادی به نمایندگی از هشتاد گروه جهادی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد. هدف این رویداد تقویت روحیه جهادی و همکاری در میان شرکت‌کنندگان است. شرکت‌کنندگان به اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله خدمات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در مدت رزمایش خواهند پرداخت تا به بهبود شرایط جامعه کمک کنند.

این رزمایش فرصتی است برای جوانان و اعضای گروه‌های جهادی تا با همکاری و همدلی، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و در راستای اهداف جهادی گام بردارند.

در این مراسم، سرهنگ پری‌سوز، فرمانده سپاه مهدیشهر، به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی سخنرانی کرد. وی با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی بی‌نظیر در جهان است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست ، به تمجید از بسیج و بسیج سازندگی پرداخت. سرهنگ پری‌سوز تأکید کرد که بسیج سازندگی با تلاش‌های خود توانسته است نقش مهمی در بهبود شرایط جامعه ایفا کند و این رزمایش نیز نمونه‌ای از این تلاش‌هاست.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات