تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 1022

تشدید نظارت‌ها در تاسوعا و عاشورا: اجرای تورهای ایست و بازرسی در منطقه اپرت توسط سپاه و بسیج

اجرای تور ایست و بازرسی و گشت‌های امر به معروف در تاسوعا و عاشورا در منطقه اپرت

اجرای تور ایست و بازرسی و گشت‌های امر به معروف در تاسوعا و عاشورا در منطقه اپرت
در پی تصمیم نیروهای سپاه و بسیج، تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های امر به معروف در روزهای تاسوعا و عاشورا در منطقه اپرت اجرا خواهد شد. سرهنگ پری‌سوز، فرمانده سپاه مهدیشهر، هدف از این اقدامات را حفظ امنیت و احترام به ماه محرم عنوان کرد و از گردشگران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات، از هرگونه بی‌بندوباری و هتک حرمت در این ماه مقدس جلوگیری کنند.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نیزوا:شنیده‌ها حاکی از اجرای تور ایست و بازرسی و گشت‌های امر به معروف توسط نیروهای سپاه و بسیج در تاسوعا و عاشورا در منطقه اپرت است. آیا این خبر صحت دارد؟

 

سرهنگ پری‌سوز: بله، این خبر درست است. بر اساس رصد عوامل اطلاعاتی در منطقه، تصمیم گرفته شده است که در تاسوعا و عاشورا تور ایست و بازرسی و گشت‌های امر به معروف توسط نیروهای سپاه و بسیج در منطقه اپرت اجرا شود.

 

خبرنگار: هدف از این اقدامات چیست؟

 

فرمانده سپاه: هدف اصلی ما حفظ امنیت و احترام به ماه محرم است. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که گردشگران و مردم محلی قوانین و مقررات را رعایت کنند و از هرگونه بی‌بندوباری و هتک حرمت در این ماه مقدس جلوگیری شود.

 

خبرنگار: آیا این اقدامات ممکن است باعث نگرانی گردشگران شود؟

 

سرهنگ پری‌سوز: ما از گردشگران می‌خواهیم که قوانین را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید. اگر قوانین رعایت نشود، تیم‌های گشتی در منطقه حضور خواهند داشت و با کسانی که نسبت به بی‌بندوباری و هتک حرمت اقدام کنند، برخورد شدید خواهد شد.

 

خبرنگار: آیا پیامی برای کسانی که قصد سفر به منطقه را دارند، دارید؟

 

فرمانده سپاه مهدیشهر:بله، از همه عزیزانی که قصد سفر به منطقه را دارند، خواهش می‌کنیم که تاکیدات لازم را در خصوص رعایت قوانین و مقررات داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این هفته مهدی شهر چه خبره؟ تبلیغات
تبلیغات